Regulamin sklepu
1. Sklep tekstyliadladomu.pl prowadzony jest przez firmę:
Zuzatex Rafał Płaza
EACC 3 BOX F-17 05-552 Wólka Kosowska
ul. Nadrzeczna 7a
NIP :PL 8381630474
KONTO BANKOWE: 23 1140 2004 0000 3402 5830 3478
zuzatexobrusy@gmail.com
tel.: 509-433-563
dalej nazywaną „Sprzedającym”.
- Kupującym może być pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, dalej nazywana „Klientem”.
- Realizacja sprzedaży w sklepie tekstyliadladomu.pl odbywa się według poniższego regulaminu.
REJESTRACJA KLIENTA
1. Z oferty tekstyliadladomu.pl może korzystać każdy, kto posiada zdolność do czynności prawnych
3. Wymagania techniczne korzystania z usług sklepu internetowego:dostęp do internetu komputer z zainstalowaną przeglądarką: Internet Explorer w wersji 7.0 lub nowszy, Mozilla/Firefox/Chrome.
4. Klient zobowiązany jest do zgodnego ze stanem faktycznym wypełnienia „formularza rejestracji” nowego klienta.
5. Klient zobowiązany jest nie udostępniać swoich danych dostępowych - 'login' i 'hasło' - osobom trzecim.
6. Klient może dokonać zakupu bez obowiązku rejestracji,przez kontakt mailowy lub telefoniczny
PRZYJĘCIE I REALIZACJA ZAMÓWIENIA
- Zamówienia składać można całą dobę każdego dnia roku, natomiast ich realizacja odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00.
- Nie realizujemy zamówień w następujące dni: każda sobota, niedziela, Nowy Rok, Pierwszy i drugi dzień Świąt Wielkanocnych, Wszystkich Świętych, Pierwszy i drugi dzień Bożego Narodzenia. Nie realizujemy zamówień w każdy dzień świąteczny ustawowo wolny od pracy.
- Klient kompletuje zamówienie wybierając z oferty znajdującej się na stronie sklepu internetowego produkty oferowane do sprzedaży. W każdej chwili istnieje możliwość zmiany zawartości koszyka, dostępna po kliknięciu na link “Koszyk”. Po wybraniu produktów można dokonać zamówienia.
- Klient może opisać dodatkowo w uwagach do zamówienia produkty, których nie znalazł na stronie sklepu, a które chciałby zamówić. W tym wypadku sklep nasz dołoży wszelkich starań, aby drogą telefoniczną lub elektroniczną uzgodnić rodzaj, zakres oraz ilość produktów, by dołączyć do zamówienia wszystkie produkty zgodnie z intencją Klienta. W takim przypadku do zawarcia umowy dochodzi po pisemnej lub mailowej akceptacji Klienta. W razie braku akceptacji co do wszystkich lub co do niektórych towarów wskazanych w uwagach do zamówienia, umowa w tym zakresie nie dochodzi do skutku.
- tekstyliadladomu.pl ponosi odpowiedzialność za zgodność pomiędzy produktami jakie opisał Klient w zamówieniu a dostarczonymi.
- Terminy realizacji zamówień wynoszą od 5-7 dni roboczych (towary dostępne w magazynie) od 5-10 dni roboczych (towary wymagające wyhaftowania). W przypadku realizacji zamówienia towarów wymagających wyhaftowania czas realizacji zamówienia może się wydłużyć do 10 dni roboczych, o czym klient zostanie każdorazowo poinformowany telefonicznie lub mailowo.
- Płatność za zamówiony towar może nastąpić: przelewem na konto Sprzedającego lub za pobraniem przy odbiorze towaru. W przypadku płatności przelewem zamówiony towar zostanie wysłany do Klienta po wpłynięciu należności na konto Sprzedającego lub po przesłaniu, droga mailową, potwierdzenia wpłaty.
- Istnieje możliwość samodzielnego odbioru towaru w siedzibie firmy.
- Do dostarczonego zamówienia zawsze dołączana jest faktura VAT lub paragon w zależności od wyboru Klienta podczas składania zamówienia.
- W razie niezgodności dostarczonej przesyłki ze złożonym zamówieniem Kupujący może odstąpić od umowy informując o tym Sprzedawcę. Sprzedawca pokrywa koszty przesyłki zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem.
- Rzeczywisty rozmiar produktu może odbiegać około 2-3% od rozmiaru sugerowanego na opakowaniu, wynika to z procesu technologicznego produkcji obrusów oraz tekstyliów domowych i dodatków.
- Rzeczywisty kolor produktu może nieznacznie odbiegać od produktu przedstawionego na zdjęciu z uwagi na różne właściwości oświetlenia oraz monitora Klienta. W razie wątpliwości bądź w celu weryfikacji prosimy o uprzedni kontakt telefoniczny lub mailowy przed złożeniem zamówienia.
- Ceny produktów są cenami brutto (zawierają podatek 23% VAT) i podane są w złotówkach.
- Do płaconej ceny towaru należy doliczyć koszty wysyłki właściwe dla wybranego sposobu płatności i dostawy:
GWARANCJA I REKLAMACJE
- Towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta lub gwarancją własną sklepu.
- W chwili odbioru Klient powinien sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia, Kupujący powinien zgłosić ten fakt dostawcy oraz skontaktować się ze Sprzedającym.
- Klient ma prawo do zwrotu towaru zakupionego w sklepie bez podania przyczyn w ciągu 14 dni od odebrania zamówienia.
- Dla zachowania terminu 14 dni na złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy wystarczające jest złożenie oświadczenia przed jego upływem pod adres siedziby firmy Zuzatex lub pod inny uzgodniony z klientem,tekstyliadladomu.pl niezwłocznie potwierdzi otrzymanie oświadczenia za pośrednictwem zwrotnie przesłanej wiadomości, wskazując datę otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- Zwrot wzajemnych świadczeń Stron winien nastąpić niezwłocznie, przy czym nie później niż w okresie 14 dni liczonych od daty otrzymania przez tekstyliadladomu.pl oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy sprzedaży.
- Odstępujący od umowy winien odesłać towar na adres:
Zuzatex Rafał Płaza
ul.Nadrzeczna 7a
05-552 Wólka Kosowska
- Towar zakupiony jako komplet powinien być wysłany w całości.
- Zwrócony towar winien być nieuszkodzony oraz nie nosić śladów zużycia poza zużyciem koniecznym w granicach zwykłego zarządu zakupionym towarem. W przypadku zwrotu towaru uszkodzonego lub noszącego ślady zużycia przekraczającego granice zwykłego zarządu Sprzedający może obciążyć Kupującego odszkodowaniem obejmującym koszt uszkodzenia lub zużycia towaru,
- Wartość odszkodowania może zostać potrącona z ceny sprzedaży jako podlega zwrotowi na rzecz Kupującego.
- Po uznaniu reklamacji tekstyliadladomu.pl dokona zwrotu należności drogą przelewu bankowego na wskazane przez zamawiającego konto. Zwrot wzajemnych świadczeń Stron powinien nastąpić niezwłocznie, przy czym nie później w okresie 14 dni liczonych od daty otrzymania przez tekstyliadladomu.pl oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy sprzedaży.
- tekstyliadladomu.pl może powstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanej od Kupującego do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Kupującego dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
PRAWA AUTORSKIE
1. Całość prezentowanej strony internetowej (tekst a w szczególności zdjęcia) stanowi własność firmy Zuzatex
z siedzibą w Wólka Kosowska ul.Nadrzeczna 7a EACC 3 box-F17
2. Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody firmy Zuzatex
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH ( RODO )
Szanowny Kliencie,
od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, określane jako RODO.
Chcemy uprzejmie poinformować, że firma ZUZATEX Rafał Płaza posiada dane, które zostały zebrane w wyniku przeprowadzania sprzedaży, zakupu jako czynności cywilno-prawnej, zapytań ofertowych lub korespondencji z naszą firmą z dniem przeprowadzenia w/w czynności.
Należą do nich:
- Dane osobowe: Imię, nazwisko, numer telefonu kontaktowego, płeć, adres e-mail
- Dane adresowe: Adres dostawy, ulica, numer domu lub mieszkania, miasto
- Dane firmy: Nazwa firmy, NIP, adres firmy
W myśl wspomnianego wyżej rozporządzenia RODO chcemy Państwa poinformować, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych (nazywany dalej: Administratorem) jest ZUZATEX Rafał Płaza NIP: PL8381630474 Kontakt z Administratorem jest możliwy za pomocą poczty tradycyjnej na adres firmy lub e-mail: zuzatexobrusy@gmail.com
2. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. w oparciu o niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora.
3. Przez prawnie uzasadnione interesy realizowane przez firmę należy rozumieć oferowanie klientom produktów i usług z zakresu produkcji tekstyliów oraz produkcji, montażu oraz serwisowania przesłon okiennych. Firma nie udostępnia danych innym podmiotom, chyba że klient wyraził na to wyraźną zgodę. Przetwarzanie danych osobowych mieści się w zakresie działalności gospodarczej Administratora.
4. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane automatycznie lub ręcznie w celu dostarczania klientom naszej firmy kompleksowej informacji gospodarczej w ramach oferowanych przez firmę produktów, w celu prowadzenia działalności gospodarczej zgodnie z przepisami prawa, jak również w celach statystycznych.
5. Państwa dane publiczne udostępniane przez tzw. źródła publiczne – tj. oficjalne i publiczne strony internetowe oraz rejestry urzędowe (KRS, REGON itp.) są również przetwarzane przez Administratora.
6. Z powodu przetwarzania przez naszą firmę Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do:
- żądania od Administratora wglądu do Pani/Pana danych osobowych,
- żądania od Administratora sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
- żądania od Administratora usunięcia Pani/Pana danych osobowych,
- żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/pana danych osobowych,
- przenoszenia Pani/Pana danych osobowych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Powyższe żądania można zgłaszać poprzez: kontakt drogą e-mailową lub pocztą tradycyjną do administratora danych.
7. Administrator zapewnia wszelkie środki ochrony danych osobowych w postaci fizycznej, technicznej i organizacyjnej przed przypadkowym lub umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą lub dostępem osób trzecich zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie. Zmiana cen nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji.
Przejdź do strony głównej